Di Ko Mag Ininglis

Duha naman sad tawn to ka tuig oi. Pero looking back gani ato, I think it did give me the boost na gikailangan nako at that time. I was unmotivated, lazy, uninspired and I think sakto ra sad to panghitaboa oi. Basin if lahi nahitabo ato kai lahi sad akong labas run. Duha na sad katuig nilabay sukad ato gabiiha na mura nakog ni give up sa akong tanan. Gidawat na nako na dili na gyud ko masalbar.

Okey rasad to oi, anad naman sad ko anang dili ko salbaron pirmi, usahay maanad sad ko na masalbar ko, mao nang dili lang sad ko maningkamot musalbar sa akong kaugalingon.

Duha ka tuig nilabay ug kinsa na ko run. Dili sad ko kaingun kung unsa kai dili man sad sa mauwaw ko manabi pero dili lang siguro siya sakto na iingun nimo. Para sa uban dili na importante, para sa uban, oo, so I think its best to shut the trap and huwat lang kai someday, somehow if you believe na you’ll get there, bisagunsaon pa ka, you’ll get there.

Pero this year daghan kog nameet na new people na ninghatag ug direction sa akong kinabuhi, ug sa mga butang na akong ganahan buhaton; I think its better where we left off last year. Nindot ang feeling na naa kai gibuhat, everyday, busy ka bisag makaingun nang ubang taw na Take a Break sad, uy! Pero lagi, nalingaw raman sad ko. The perks are great. I have fun. I get challenged.

Pero kana laging burnout.

Pero oi, perks na nang burnout oi! Tuo man ka anang matulog. Makonsyensya man gani ko matulog ko kai daghan pa kaayu kog buhatonon. But that’s it! Bahalag kapuy basta rewarding. Salamat sad ko sa tanang taw na ni back-up nako ug muback-up nako pirmi, sa mga taw na akong pirmi samukon kong wala koi trip, sa mga taw na hasulan nako kung mang trip nako, ug sa mga taw na makalimtan gyud nakog pasalamat sa tanang gipangbuhat nila para nako, sa mga taw na usahay masobraan nakog sukli, or usahay di ko mangayo ug sukli…

Ambot lang kung yearly evaluation ba gyud ni, kai mao man na akong buhaton kada padung nako birthday. Well.

Tuo man gyud ko anang Karma ba, munang di nako mamusa ug ants!

Leave a Reply

